Thursday 31 March 2011

Buikpijn voor WarChild

“Ik ben Marco, ik ben geen weerman.” Vorige week vrijdag ging Marco het weer presenteren bij RTL. Dat wou hij graag doen voor WarChild. Maar dat mocht pas als mensen 10.000 smsjes naar radio538 zouden sturen. En daar was hij vrijdagmiddag nog niet zo zeker van. En zou zijn weervoorspelling wel kloppen? “Daar heb ik pijn in mijn buik van” – gaf hij toe.

Nou is het met Marco helemaal goed gekomen natuurlijk. Zijn fans houden van hem, 10.000 smsjes kwamen en zijn voorspelling hebben we niet zo nauw genomen dus als het niet helemaal uitgekomen is, wij blijven toch van hem houden.

Voor €12 kun je een oorlogskind helpen. Buikpijn krijg je er gratis bij als je een stunt doet tijdens deze week van 538 voor WarChild. Hadden de burgemeester en wethouders van Assen geen buikpijn afgelopen maandag? En Tonnie Olde Heuvel met zijn mega autostunt? Hoe mega kan het worden voor €20? Tussen de stuntelaars heb ik maar twee gevonden die geen buikpijn hadden: Mariska en Chaneyra, maar zij hebben de lat lekker laag gehouden - dat is eigenlijk smokkelen.

Ik heb geen smsjes voor Marco gestuurd. En alle andere buikpijnhebbers heb ik ook niks gegeven. Totdat ik uitgerekend had dat Jazzlyn Soares morgen maar liefst 360 ritjes in de Vogel Rok moet rijden om haar doelbedrag te behalen! Toen voelde ik de buikpijn. Dus heb ik ook maar snel €0,10 per rit toegezegd. Nu hoeft ze maar 257 ritjes te maken. Kom op, jongens! Help die arme meid toch!

Enne, is Mark van Eindhoven al kaal?

No comments:

Post a Comment

Search This Blog