Saturday 18 December 2010

Femke weg

Dus Femke is weg. Raar. Jammer ook. Niet dat ik op GroenLinks stem of zo. Ik vind Femke gewoon cool. En ze was er altijd sinds ik in Nederland woon. Nadat ik een kamer in een studentenhuis had gescoord, mijn studieboeken had gekocht en de weg naar de dichtstbijzijnde supermarkt had gevonden, ontdekte ik Femke Halsema. Ok, GTST was eerst. Daarna Femke. Ik ontdekte haar niet als politicus (mijn Nederlands was toen nog niet zo sterk en ik was nog niet belast met enige kennis van de Nederlandse politiek), maar als fenomeen. Ze was jong, zag er leuk uit, droeg van die aparte jurkjes en was lekker stellig. Ze kwam ook voor in een soort reclamespotje op tv (heb niet kunnen vinden op YouTube) waar ze paard reed en tegen een boom aanbotste. Weet iemand nog waar het over ging?

Ze hield het de hele tijd stug vol: goed eruitzien, leuke kleertjes en lekker stellig. Zelfs jong zijn lukt nog steeds aardig. En ze is niet echt heel hard bezig met personal branding. Ze doet gewoon haar ding. Heel bijzonder.

Maar vanaf nu krijg ik Femke dus niet meer te zien als ik weer eens een aanval van omgevingsbewustzijn krijg en dat probeer te bestrijden met het volgen van politiek debat op TV. Balen. Ik vraag me af hoe vaak ik nog last zal hebben van die aanvallen…

 
Lekker stellig

No comments:

Post a Comment

Search This Blog